Це не тільки нові умови життєдіяльності – це нові контакти, нові
відносини, нові обов’язки. Змінюється все життя дитини: все підпорядковується
навчанню, школі, шкільним справам і турботам. Це дуже напружений період, бо з
перших днів школа висуває перед учнем цілий ряд задач, що не пов’язані
безпосередньо з його досвідом, вимагає максимальної мобілізації інтелектуальних
і фізичних можливостей. Наскільки легко пройде адаптація малюка до школи
залежить від підтримки вчителя і сім’ї.
Стосунки з
батьками, склад сім'ї та взаємини між її членами мають значний вплив на учня.
Зі вступом дитини до першого класу в батьків з'являється новий статус – батьки
першокласника, а відповідно й ті проблеми, що вирішують батьки спільно з
дитиною, і її радощі успіху, що переживаються спільно. Часто в розмові з
батьками учнів 1 класу доводиться чути: "Ми пішли до першого
класу...", "Нам задали вивчити вірш..." тощо. Вживання
займенників "ми", "нам", свідчить про те, що всі питання
шкільного життя є для батьків і дитини спільними.
Переживаються разом і перші шкільні труднощі –
адаптація дитини до навчання в школі. Як допомогти їх подолати? Як знайти спільну
мову з учителем і однокласниками? Що зробити для того, щоб першокласник не
втратив інтерес до навчання? На ці та інші питання ми намагаємося відповісти
зазделегідь, впровадивши « Школу для батьків майбутніх першокласників». На
теоретичних та практичних заняттях батьки отримують не тільки поради у
вихованні дитини, а і практичні вміння « як зацікавити дитину до навчання».
«Уроки для
дорослих» проводять фахівці з різних галузей, але всі їх поради стосуються
розвитку особистості дитини.
№ з/п
|
Тема
|
|
1
|
Теоретичне заняття
Тема. «Розвиток мовлення учнів – крок до успішного навчання»
|
Шматуха Г. О.
логопед вищої категорії, відмінник освіти України.
спеціаліст по питанням мовленнєвого розвитку дитини
|
Практичне заняття
Тема. « Диво- іграшка – орігамі»
|
Огирь Н. І.
майстриня, мама учня
4 – В класу
|
|
2
|
Теоретичне заняття
Тема. « Книга – джерело мудрості і знань»
-
„ Місія дитячої
бібліотеки у збереженні традицій читання ”
-
«Новітні
технології у видавництві книг. Розвивальні посібники для малюків»
|
Маковій Маріана Геннадієвна
біблиотекар бібліотеки ім. Гайдара
Супермаркет
« Буквиця»
|
Практичне заняття
Тема. « Закладка в
книгу своїми руками»
|
Гусак В. М.,
майстриня, учасниця виставок
бабуся учениці 3 – Б класу
|
|
3
|
Теоретичне заняття
Тема.« Розвиток
мовлення учнів – крок до успішного навчання»
|
Дощенко А. А.
психолог школи
|
Практичне заняття
Квілінг
|
Тарасенко С. А.
керівник гуртка
|
|
4
|
Майстер- клас
Квілінг
|
Тарасенко С. А.
керівник гуртка
|
5
|
Майстер – клас
Тема. « День народження дитини»
|
Руднік О. М.
вихователь групи продовженого дня
|
6
|
Майстер – клас
« Комп’ютер в житті дитини»
|
Чала М. С. викладач інституту післядипломної освіти ім.
В. Сухомлинського
|
Немає коментарів:
Дописати коментар